Skønt sted, men vid at bil udlejer ikke tager imod visa kort, selvom billejen er betalt med Visa-kortet hjemmefra. Og In-Italia refunderer ikke ekstra udgiften man får ved at skulle leje bil ved anden udlejer. Alle de andre biludlejere tager imod visa kort!! Så vi fik lige ekstra udgift på 1400,-!!!
Hotel Portici - Romantik & Wellness | |
Rent og pænt | |
Gæstfrihed | |
Beliggenhed | |
Selve indkvarteringen på Hotel Portici - Romantik & Wellness | |
Dobbeltværelse Superior | |
Faciliteter på stedet | |
Internetadgang/Wi-Fi | |
Restaurant | |
Rejseperiode | April 2017 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn | Marlene, Nordborg |
God service og god kvalitet
Perfekt, hvis man kan lide aktiv ferie
Hotel Portici - Romantik & Wellness | |
Rent og pænt | |
Gæstfrihed | |
Beliggenhed | |
Selve indkvarteringen på Hotel Portici - Romantik & Wellness | |
Dobbeltværelse Superior | |
Faciliteter på stedet | |
Internetadgang/Wi-Fi | |
Restaurant | |
Rejseperiode | August 2016 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn | Anders, Esbjerg Ø |
Hvis en bedømmelse ikke er skrevet af en dansk gæst vil du kunne læse vores oversættelse som er frit oversat. Du kan naturligvis også altid læse den originale anmeldelse.
Foruden anmeldelser fra In-Italias gæster kan du på mange af vores ferieboliger også finde vurderinger fra TripAdvisor, ligesom mange vælger at anmelde In-Italia på Trustpilot. Husk at du også kan få inspiration til din ferie i Italien på bloggen.
Kære Marlene. Tak for din anmeldelse af dit ophold på Hotel Portici. Det glæder mig, at I har nydt jeres ferie. Din oplevelse med billejen er jeg naturligvis ikke glad for at høre om. Især fordi vi i den mail, vi har sendt til dig, da du bookede din rejse, samt den mail vi sendte til dig 10 dage før afrejse har gjort dig opmærksom på, at du skal nærlæse dine billejevoucher. Det står også tydeligt i begge mails, at du for at kunne afhente lejebilen skal medbringe et internationalt kreditkort udstedt i førerens navn, og at et VISA Dankort ikke accepteres som et internationalt kreditkort. Du skriver også at vi ikke har haft udgifter til jeres billeje. Dette er ikke korrekt da vi har betalt leverandøren for jeres lejebil inden I afhenter den. Det skal understreges, at leverandøren ikke tilbagebetaler beløbet for billeje i kraft af, at I ikke har kunnet opfylde de betingelser der er, for at I kunne leje bilen. Jeg er naturligvis ked af situationen. De bedste hilsner Allan, In-Italia