Feriebolig i Cefalù på Sicilien

Appartamenti Bordonaro

Via Bordonaro Lejlighed B Lejlighed A

Appartamenti Bordonaro er ikke tilgængelig i øjeblikket
Appartamenti Bordonaro er ikke en del af programmet hos In-Italia i øjeblikket. Men frygt ej, der er masser af andet godt at kigge på.

Vi har derfor fundet disse ferieboliger i samme område til dig:

>> Se flere udvalgte alternativer og priser her

>> Læs mere om ferie til Cefalù og se priser samt aktuelle tilbud på alle ferieboliger
Kun ophold
+Fly & ophold
Nyhed
Voksne
Børn
Alder på børn på hjemrejsetidspunktet
Værelse / lejlighed 1
Flere søgemuligheder
Henter indhold

Der er tale om to lejligheder som ligger i samme bygning (på 1. og 3. sal) i det karakteristiske historiske centrum i Cefalù.

100 m til strand

Bygningen ligger under 100 meter fra stranden og 200 meter fra Piazza Duomo. Lejlighederne er således et godt udgangspunkt for et besøg i denne spændende og flotte by.

Læs mere om Appartamenti Bordonaro

Lejligheder med balkon

Lejlighederne har aircondition, fjernsyn, balkon eller terrasse (som har havudsigt fra siden). Gaden som bygningen ligger ud til er en gågade, så der er kun tale om begrænset trafik.

Lejlighederne på Appartamenti Bordonaro

Toværelseslejlighed A med 4/6 sovepladser (1. etage med havudsigt fra siden)

er en pæn lejlighed som ligger på første sal med lille balkon (havudsigt fra siden), opholdsstue med køkkenhjørne og dobbeltsovesofa, badeværelse med brus, et stort værelse uden dør med køjeseng, soveværelse med dobbeltseng og badeværelse (med tagvindue) med toilet og bruser.

Toværelseslejlighed B med 4 sovepladser (3. etage med havudsigt fra siden)

er også en pæn lejlighed som ligger på tredje sal med lille balkon (havudsigt fra siden), opholdsstue med køkkenområde og to sovepladser, badeværelse med toilet og bruser, soveværelse med dobbeltseng og badeværelse med toilet og bruser. Lejligheden har vaskemaskine.

Skjul teksten

Gæstebedømmelser af Appartamenti Bordonaro

Læs personlige anmeldelser af Appartamenti Bordonaro som ligger på Sicilien. Bedømmelserne af ferieboligen er skrevet af gæster der har rejst med In-Italia. Samtlige anmeldelser er naturligvis ucensureret så du får en ærlig beskrivelse og bedømmelse af Appartamenti Bordonaro. Foruden vurdering af selve ferieboligen kan du også læse gode tips fra vores gæster om emner som udflugter, restauranter, seværdigheder, strande, lokal transport og meget mere.

Perfekte indkvartering i Cefalu!

Vi er meget tilfredse med indkvarteringen i Cefalu og vil helt sikkert vælge den samme indkvartering igen næste gang vi tager derned. Alex (en svensk fyr, der arbejder for In-Italia på stedet) hjalp os med alt og gav masser af tips, da vi kom ned. Kunne ikke have været bedre behandlet!

Lejligheden er beliggende på en af de bedste gader i Cefalu, og der er ikke engang et minut ned til den lille strand. Lejligheden var ren og tilstrækkeligt udstyret til en ferie. Trods det faktum, at det var på en af de "mest livlige" gaderne var helt stille i soveværelset døgnet rundt fordi værelset er placeret på loftet og ikke mod gaden. En hyggelig lille balkon fandtes ud mod gaden. Intet at klage over!

Sara og mand fra København N boede på Appartamenti Bordonaro i Cefalù fra d. 8. til d. 15. juli 2006.

Vi har haft en dejlig tur til Cefalu. Det var en fantastisk hyggelig og charmerende by.

Når man ankommer om aftenen vil vi gerne gøre opmærksom på, at det sidste tog fra Palermo mod Cefalu går 21.15. Vi havde forgæves prøvet at undersøge hjemmefra, hvornår det sidste tog gik bl.a i "Lonely Planet" og via nettet. Vi nåede dog lige det sidste tog...

Vi boede i lejlighed "Bordonaro B". Vi havde selv medbragt sengetøj mm hjemmefra, da vi ville spare de penge, men da vi kom var der allerede redt flot op. Vi kunne selvfølgelig have trukket alt sengetøj af og puttet vores eget på, men det var for fristende...så vi betalte! Er det normalt, at der bliver redt op selvom man ikke har bestilt det?

Lejligheden var ren og så mere hyggelig ud end billederne vi havde set.

Vi havde en dejlig uge på Sicilien og kommer gerne igen.

Signe fra Kastrup boede på Appartamenti Bordonaro i Cefalù fra d. 17. til d. 24. september 2005.

Cefalu var alletiders, helt klart en oplevelse værd, med fantastiske omgivelser, strand og dejlige venlige mennesker.Stranden og vandet var supert, og selve byen er hyggelig og lille, med fantastisk mad og charme. Helt klart en af de smukkeste byer og omgivelser på Sicilien.

Og dette er til dig Claus, Jeg tror i skal ændre jeres beskrivelse på nettet, med hensyn til jeres lejligheder og hav udsigt, for jeg må ærlig indrømme at jeg blev skuffet og havde forventet hav udsigt, specielt efter at havde snakket med dig, og læst i min Voucher at der skulle være hav udsigt. Hav udsigten var der, men kun hvis ´jeg gik ud på min bitte, lille altan, kiggede til venstre, og havde gode øjne til at få øje på vandet nede forenden af gaden. Det er ikke hvad jeg regner for havudsigt. Henvendte mig til kontoret og de kunne desværre godt se problemet, men havde dog desværre ikke noget andet at tilbyde mig.Vi blev enige om at det ville være en god ide, hvis i ændrede jeres beskrivelser på nettet, så folk ikke bliver skuffet en anden gang. Nu snakker jeg flydende Italiensk, og de var utrolige venlige på "kontoret", så jeg havde en fantastisk ferie alligevel, men var skuffet over den lovet havudsigt, som ikke var der.
Men det bliver nok ikke sidste gang jeg benytter mig af In-Italia, bare i holder hvad i lover, tak for nu, mvh Signe

Karin og familie fra Nakskov boede på Appartamenti Bordonaro i Cefalù fra d. 25. juni til d. 9. juli 2005.

Vi (mor, far og søn på 18) havde 14 pragtfulde dage i Cefalu, hvor vi boede i en dejlig stor centraltbeliggende lejlighed. Lejligheden lå lige ud til vandet. Fra balkonen kunne vi nyde solnedgangen, men samtidig var der skygge midt på dagen når vi holdt siesta. I den anden ende af lejligheden var der også balkon, ud til den livlige Via Bordonaro, hvor man rigtigt kunne følge med i sicilianernes dagligdag. I de første par dage døjede vi meget med varmen i lejligheden, der var nemlig ingen aircondition, som der ellers stod i beskrivelsen. Da vi gjorde udlejer Massimo opmærksom på problemet kom han straks med to store ventilatorer, som gjorde det muligt at sove om natten. Cefalu er en meget charmerende gammel by med mange smalle gader, eneste minus er når man skal parkere. Det er stort set kun parkeringspladser til de fastboende. Til sidst lykkedes det os dog at parkere ved marinaen i den østlige ende af byen, et kvarters gang fra lejligheden.
Byen er et godt udgangspunkt for udflugter. Vores første tur gik til den nærliggende nationalpark, hvor der er en flot natur og nogle charmerende små byer. Vi måtte dog konstatere at det tog lang tid at køre på de mindre veje i det bjergrige terræn. Derfor besluttede vi os for fremover at benytte motorvejene mest muligt. Vi kørte tre endagsture: En til Etna, Alcantara Grotten og Taomina og en til Kejservillaen og Templernes Dal samt en til Syrakus (Siracusa). Endelig kørte vi en dag med toget ind til Palermo. Alle de øvrige dage nød vi den dejlige strand, som kun lå 100 meter fra lejligheden. Tak til In-Italia for god service - vi vender tilbage en anden gang.

Hardy og familie fra Hobro boede på Appartamenti Bordonaro i Cefalù fra d. 7. til d. 15. maj 2005.

Men ganske kort var vi meget begejstrede
for Cefalù og havde en rigtig skøn tur og dejlige oplevelser. Slet ikke
sidste gang vi tager til Sicilien og Cefalù.