Hotellet har flinke mennesker ansatte. Hotellet er lidt slidt, men helt fint i forhold til prisen.
Det ligger i et område som ikke er så opsøgt af turister, hvilke vi var glade for.
Der er masse af gode spisesteder lige omkring hjørnet, ca. 15 minutters gang til domkirken, indkøbscenter mv..
Hotel Ritter | |
Rent og pænt | |
Gæstfrihed | |
Beliggenhed | |
Selve indkvarteringen på Hotel Ritter | |
Dobbeltværelse | |
Faciliteter på stedet | |
Internetadgang/Wi-Fi | |
Rejseperiode | August 2016 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn | Flemming Nyvang, Albertslund |
Vi må sige, at vi er meget tilfredse med den service vi har modtaget fra jer. Har været ekstra trygt at bestille og føle, at man altid kan ringe til jer, hvis det skulle være noget. Begge hoteller vi bookede, levede op til vores forventninger. Jeres hjemmeside får også et ekstra plus for klarhed og for at I har lavet en beskrivelse af hotellet, som er god. (Derudover tjekkede jeg lidt på pris og I matcher mere end rigeligt andre hjemmesider samt vores specifikke hotels egne priser. +++++) Alt i alt meget tilfredse og vi er allerede begyndt at anbefale hjemmesiden. (som vi også fik anbefalet)
Rejseperiode | September 2012 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn | Andreas, Rydebäck |
Vi havde i mange år ønsket os et besøg i Scala operaen i Milano og det lykkedes d. 19.6.Det er næsten umuligt at få billetter hjemmefra ,jeg kunne ikke finde ud af det på nettet, men prøv det for det er ikke nemt når man er der. Der er et kontor i undergrundsbanen i Milano, som åbner kl. 1200. Der står man så i kø, men vi fik 2 billetter til 28 eu pr stk. Det er nærmest ståpladser, men det var ok. Hotellet er ganske godt .Der var en god stemning og der var rent og pænt .Morgenmaden var også , som den skal være. Det eneste lille problem var parkeringen, men vi fandt senere ud af, at sådan er det overalt i iItalien. Der er en privat parkering i gaden ved siden af .Det koster 25 eu pr. dag og der er en meget venlig betjening. Man kan godt holde ved hotellet for at læsse af et kort øjeblik. For os var det et godt hotel og lige i nærheden af undergrundsbanen, som italienerne var flinke til at hjælpe med
Rejseperiode | Juni 2012 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn | Kjeld, Odense Nv |
Godt hotel med en central beliggenhed og god kvalitet på værelset.
Rejseperiode | Juni 2012 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn | Lars-olov, Bräcke |
Pragtfuld tur – og alt klappede bare. Stor tilfredshed med jeres hjælp. Fornuftig pris på hotellet og lå perfekt. Blot en lille ting. De var så søde at give os en pose med morgenmad med (da vi skulle tidligt op og med fly), og jeg er helt sikker på de havde gjort sig umage, men efter danske forhold havde det været bedre for os, blot at købe morgenmaden i lufthaven ? men det trak et par smil og ødelage bestemt ikke vores herlige tur.
Endnu engang – tusind tak for jeres flotte hjælp.
Rejseperiode | Oktober 2011 |
Antal rejsende | 7 voksne |
Navn | Kirsten Borup |
Vi havde en helt udmærket tur, og jeg har været meget tilfreds med jeres indsats. Der var ganske vist betydelige problemer med bagagen i Kastrup lufthavn, hvilket betød at vi først fik vores kufferter 2 dage efter ankomst og den ene kuffert aldrig nåede frem. Men receptionspersonalet på Hotel Ritter var meget flinke til at hjælpe med at ringe til de relevante instanser.
Jeg var lidt mindre tilfreds med deres fjernsynstilbud (de få ikke-italienske kanaler der var, var meget flimrende, og cnn skulle efter sigende være der, men jeg fandt den ikke), ligesom jeg havde håbet på gratis internetadgang (skal købes en time ad gangen). Men ellers var det et hyggeligt sted med en glimrende beliggenhed.
Rejseperiode | Februar 2011 |
Antal rejsende | 3 voksne, 2 børn |
Navn | Karen, København NV |
Rejseperiode | August 2011 |
Antal rejsende | 2 voksne, 1 barn |
Navn | Dag, Oslo |
Hotel Ritter i Milano havde, hvad der skulle være. Værelserne er dog lidt triste p.g.a. det ramponerede og mørke look. Ville have været kede af at skulle bo der i flere dage.
Rejseperiode | August 2010 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn | Anette, Albertslund |
Milano:
Klassisk byhotel, som godt kunne trænge til en kærlig hånd. Vi påtalte blandt andet at toilettet og bruseren løb, samt at bankboksen ikke virkede. Dog formåede de ikke at ordne dette, men tilbød at få vores værdien lagt i boksen nede ved receptionen. Buffeten var mere klassisk italiensk morgenmadsbuffet.
Lokalisationen var fin og lå tæt på metroen. Der er ikke så mange sigths i Milano og tre dage er rigeligt til at se byen.
Rejseperiode | Juli 2010 |
Antal rejsende | 2 voksne, 1 barn |
Navn | Britta |
Rejseperiode | Oktober 2010 |
Antal rejsende | 6 voksne |
Navn | Per |
Hvis en bedømmelse ikke er skrevet af en dansk gæst vil du kunne læse vores oversættelse som er frit oversat. Du kan naturligvis også altid læse den originale anmeldelse.
Foruden anmeldelser fra In-Italias gæster kan du på mange af vores ferieboliger også finde vurderinger fra TripAdvisor, ligesom mange vælger at anmelde In-Italia på Trustpilot. Husk at du også kan få inspiration til din ferie i Italien på bloggen.