Vi havde 4 døgn på Grand Hotel dei Castelli og var rigtigt tilfredse med opholdet :). Vi var så heldige at have et værelse i hovedbygningen, og der var ikke noget støj fra hverken folk eller trafik. Vi havde delvis havudsigt :). Personalet i receptionen, morgenmadsrestaurant og rengøring var alle hjælpsomme og søde. Flotte udeområder :). gåafstand til den gamle by.
Alt i alt...fantastisk ophold på flot hotel med fantastisk beliggenhed :)
Kommer gerne tilbage!
Grand Hotel dei Castelli | |
Rent og pænt | |
Gæstfrihed | |
Beliggenhed | |
Morgenmaden | |
Selve indkvarteringen på Grand Hotel dei Castelli | |
Dobbeltværelse m. delvis havudsigt | |
Faciliteter på stedet | |
Pool (evt. sæsonåben) | |
Internetadgang/Wi-Fi | |
Restaurant | |
Rejseperiode | September 2019 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn | Anne Marit Hegna, Skien |
Jeg er meget skuffet og ked af det efter mit ophold på dette hotel, hvis præstationer langt fra er 4-stjernede. Først og fremmest havde jeg en telefonsamtale med en af jeres ansatte (Claudia?), hvor jeg blev overbevist om at slække lidt på havudsigten, til gengæld for et mere rummeligt værelse i den gamle bygning. Da jeg ankom var det til et værelse, hvor havudsigten knap kunne anes mellem træerne, og indretningen var fra 1960'erne. Virkelig beklageligt. Jeg klagede til receptionen, som sagde, at disse værelser hørte til jeres bureau. Der var intet på værelset - ikke noget menukort fra restauranten, ikke et stykke papir, ikke engang en kuglepen, eller en liste over tv-kanaler. Kun en enkelt lænestol, et badekar med et bruseforhæng! Selv gel'en til badet var for sparsom.
Poolen med havvand er faktisk af minimal størrelse, svær at komme til og en smule isoleret! Prisen på liggestolene er højere end de påstår på stedet, og også højere end jeres bureau annoncerer.
Alt dette er langtfra værd at bruge 250 Euro per nat på.
Jeg rejser ret ofte, og det er første gang, jeg møder en så stor forskel på, hvad man kan forvente i forhold til prisen, og hvad man så faktisk får.
I forstår nok, at efter denne oplevelse har jeg ikke tænkt mig at bestille en rejse gennem jer en anden gang.
Grand Hotel dei Castelli | |
Rent og pænt | |
Gæstfrihed | |
Beliggenhed | |
Selve indkvarteringen på Grand Hotel dei Castelli | |
Dobbeltværelse | |
Faciliteter på stedet | |
Pool (evt. sæsonåben) | |
Internetadgang/Wi-Fi | |
Rejseperiode | August 2016 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn | Claude, Latour Bas Elne |
Super ophold som sidst - lækker luksus i smuk natur
Grand Hotel dei Castelli | |
Rent og pænt | |
Gæstfrihed | |
Beliggenhed | |
Selve indkvarteringen på Grand Hotel dei Castelli | |
Dobbeltværelse | |
Faciliteter på stedet | |
Pool (evt. sæsonåben) | |
Internetadgang/Wi-Fi | |
Restaurant | |
Rejseperiode | Juni 2016 |
Antal rejsende | 2 voksne, 2 børn |
Navn | Jens, Odense N |
Dejligt hotel, god morgenmad, rent og pænt. Haven var skuffende. Behagelige omgivelser. Imødekommende personale og god service.
Grand Hotel dei Castelli | |
Rent og pænt | |
Gæstfrihed | |
Beliggenhed | |
Selve indkvarteringen på Grand Hotel dei Castelli | |
Dobbeltværelse | |
Faciliteter på stedet | |
Internetadgang/Wi-Fi | |
Restaurant | |
Rejseperiode | April 2016 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn |
Spenderede 5 dage og nætter på Hotel Dei Castelli og vi befandt os vældig godt.
Beliggende højt på en bakke i Sestri Levante, men med en betagende udsigt over bugten.
Rene fine værelser og meget god morgenmad. Venligt personale og hotellet har en god badestrand
med en naturlig pool, vi kan varmt anbefale hotellet.
Grand Hotel dei Castelli | |
Rent og pænt | |
Gæstfrihed | |
Beliggenhed | |
Selve indkvarteringen på Grand Hotel dei Castelli | |
Dobbeltværelse | |
Faciliteter på stedet | |
Pool (evt. sæsonåben) | |
Internetadgang/Wi-Fi | |
Restaurant | |
Rejseperiode | Juni 2013 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn |
Rejseperiode | Juli 2011 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn | Torill, MOSS |
Il Castelli i Sestri Levante er exceptionelt lækket og velplaceret på et højdedrag over byen med den skønneste udsigt fra restauranten over hele bugten. Fantastisk renoveret, lækre værelser, super morgenmadsbuffet, god service og omgivelser som nærmest må betegnes som out-standing. Svømmeområdet med inddæmmet naturlig "swimming-pool" i direkte forbindelse med havet, hvor selv små børn i "tryg" dybde kan snokle og se fisk, mens de større og voksne kan svømme ud gennem klipperne i det åbne hav var helt fantastisk. Det var mange elementer, hvor man følte at man var landet i en James Bond film. Eneste minus var at når det nu er så forholdsvis dyrt som det er, burde strandstole og håndklæder være inkluderet i prisen. Det var uforholdsmæssigt dyrt og bøvlet. Sestri Levante er derudover meget velplaceret i forhold til ture til Cinque Terre, Portofino mm. En rigtig god oplevelse.
Rejseperiode | Juli 2008 |
Antal rejsende | 2 voksne, 3 børn |
Navn | Solveig, Charlottenlund |
Rejseperiode | September 2008 |
Antal rejsende | 2 voksne, 1 barn |
Navn | Bjarte M., Jakobsli |
Rejseperiode | Juli 2008 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn | Helene, Oslo |
Rejseperiode | April 2008 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn | Erik, JAR |
Hvis en bedømmelse ikke er skrevet af en dansk gæst vil du kunne læse vores oversættelse som er frit oversat. Du kan naturligvis også altid læse den originale anmeldelse.
Foruden anmeldelser fra In-Italias gæster kan du på mange af vores ferieboliger også finde vurderinger fra TripAdvisor, ligesom mange vælger at anmelde In-Italia på Trustpilot. Husk at du også kan få inspiration til din ferie i Italien på bloggen.
Kære Claude Vi er altid utroligt kede af at få negative kommentarer. Det, der glæder os mest, er, når gæsterne vender tilbage og beskriver deres minder om opholdet, så det kan være til glæde og gavn for andre. Din kedelige oplevelse har påvirket os meget, og vi håber, at vi kan svare dig hvad visse ting angår. Du har også modtaget en e-mail fra os i den sammenhæng. Da du bestilte din rejse, bad du specifikt om havudsigt. Desværre kunne hotellet ikke bekræfte bestillingen af et sådant værelse to uger før dit ophold. Jeg ringede derfor til dig for at fortælle dig, at der kun var et værelse tilbage, uden havudsigt, i den gamle del af hotellet. Jeg understregede nøje, at vi kun havde "gamle" værelser til rådighed. Hensigten med mit opkald var ikke først og fremmest at forklare dig ombytningen af værelserne, for det var underforstået. Dette værelse accepterede du. Dine beskrivelser af indretningen overrasker os ikke så meget, da vi selv beskriver møblerne som "gamle" og dekorationerne som "traditionelle". Vi har informeret hotellet om den prisforskel, du fortæller om. Vi vil gerne kende den nøjagtige sum, du er blevet faktureret for, som vi har skrevet til dig på mail. Vi venter på at høre fra dig. Det er vores håb, at vi en anden gang kan give dig en mere positiv oplevelse. Med venlig hilsen, Marina.