Når vi booker hotel giver vi gerne ekstra pga vi sætter stor pris på en altan, og det bestilte vi også denne gang.
Men vi fik en værelse uden altan og uden vindue vi kunne kigge ud ad, det eneste lys vi fik var fra en tagvindue :-(.
Så vi har betalt for noget som vi ikke har fået.
Hotel Cinqueterre | |
Rent og pænt | |
Gæstfrihed | |
Beliggenhed | |
Selve indkvarteringen på Hotel Cinqueterre | |
Dobbeltværelse | |
Faciliteter på stedet | |
Internetadgang/Wi-Fi | |
Rejseperiode | September 2016 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn | Birgitte og Bent, Bredsten |
Hotel Cinqueterre | |
Rent og pænt | |
Gæstfrihed | |
Beliggenhed | |
Selve indkvarteringen på Hotel Cinqueterre | |
Dobbeltværelse | |
Faciliteter på stedet | |
Internetadgang/Wi-Fi | |
Rejseperiode | Juni 2016 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn |
Vi anbefaler varmt Hotel Cinqueterre og vender tilbage i september et år igen.
Hotel Cinqueterre | |
Rent og pænt | |
Gæstfrihed | |
Beliggenhed | |
Selve indkvarteringen på Hotel Cinqueterre | |
Dobbeltværelse | |
Faciliteter på stedet | |
Internetadgang/Wi-Fi | |
Rejseperiode | Juni 2016 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn | Eva, Västra Frölunda |
Vi er meget tilfredse med vores ophold på hotellet Cinque Terre. Værelset var godt, vi fik tom havudsigt, beliggenheden var god, selv om der er et lille stykke ind til centrum. Personalet var venligt og solid morgenmad, som var rar, når man skulle ud og vandre.
Hvis du kan lide at vandre, skal du ikke være bekymret hvis den store sti mellem landsbyerne er lukket. Vi tog den længere vej mellem Corniglia - Manarola - Riomaggiore og selv om det er meget stejlt, følte vi os glade. Her var ikke så mange folk, og man har jo en fantastisk udsigt.
Hotel Cinqueterre | |
Rent og pænt | |
Gæstfrihed | |
Beliggenhed | |
Selve indkvarteringen på Hotel Cinqueterre | |
Dobbeltværelse | |
Faciliteter på stedet | |
Internetadgang/Wi-Fi | |
Rejseperiode | April 2015 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn |
Smukt sted som alle kan rejse til. Brug både tog og båd
Hotel Cinqueterre | |
Rent og pænt | |
Gæstfrihed | |
Beliggenhed | |
Selve indkvarteringen på Hotel Cinqueterre | |
Dobbeltværelse | |
Faciliteter på stedet | |
Internetadgang/Wi-Fi | |
Rejseperiode | April 2014 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn |
Vi har haft det rigtig godt, fint hotel med venligt personale. Desværre var den blå sti ikke åbne på grund af uheld, så vi kunne kun gå på den røde sti. Vi fløj med Ryan-Air og fordi det var en tidlig flyvning hjem, tog vi til Pisa dagen før og boede på hotel nær centrum.
Rejseperiode | September 2012 |
Antal rejsende | 6 voksne |
Navn | Elisabeth, Bankeryd |
Vores tur til Monterosso gik fint og som forventet. Hotel Cinque Terre var meget fint, centralt beliggende, god rengøringsstandard og meget venlig og imødekommende betjening. Vi kan varmt anbefale dette hotel til andre.
Rejseperiode | September 2012 |
Antal rejsende | 7 voksne |
Navn | Poul-j. Nielsen |
Turen gik over al forventning.
Hotellet lå fint i forhold til strand og centrum. Her var der fine muligheder for udflugter. Vi gik en dag de fem byer inklusive en omvej pga. omlægning af ruten efter at stien blev vasket ud af oversvømmelsen i 2010. Det var lidt i overkanten, men en meget smuk og oplevelsesrig tur. Ellers var der smukke byer at besøge langs ruten. Hyggeligt at tilbringe flere dage i Monterosso. Venligt personale som også gode til at skaffe parkering. Fornuftig standard på hotellet.
Rejseperiode | Juli 2012 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn | Haakon, Hosle |
Noget af det bedste vi har oplevet, måske kunne et køleskab på værelset gøre underværker når det er varmt, der var fri internet på hotellet helt gratis og det var godt, de var flinke og gode til service
vi vil aldrig mere leje en bil til dette sted for vi har intet at bruge den til, der er tog og det er langt nemmere og sikkert billigere, hvis jeg skal se det lidt fra siden så er der butikker i monterosso der bør tænke på deres evne til service og prisniveau..der er noget der skræmmer turister væk og det bør de vide, men vi kan jo selv lade være med at købe mere end højest nødvendigt
men det generelle indtryk er at det er et godt sted og at vi kommer igen
uden udlejningsbil det tog lang tid at få skaffet bilen ca 2 timers ventetid og det gav forsinkelse hele vejen frem så det var mørkt da vi kom frem og det er ærgerligt
betjeningen ved morgenmaden var en fornøjelse i sig selv
det er meget billigt at komme fra bergamo til milanos banegård 5 euro pr person, der er et kæmpe indkøbscenter overfor bergamo lufthavn og der er et stisystem derover spændende sted på den eneside meget almindeligt men også enkelte specielle butikker
Rejseperiode | Juli 2012 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn | Gorm Christian Wigelsen, Kolding |
Det har været en fantastisk tur. Sikke en natur, det er bare helt fantastisk flot.
Gode vandreture i området, dog var kyst stien lukket mellem Vernazza og Corniglia, den forventes åben igen ultimo maj. Hvorimod stien mellem Corneglia og Manarola ikke forventes åben igen. Men så kan man tage stierne bag byerne, turen bliver lidt længere, men er bestemt turen værd. Også vandrerute 9 til Soviore kan anbefales, der kommer man virkelig op i højderne.
Vi boede på Hotel Cinqueterre, og det kan varmt anbefales. Et meget venligt og imødekommende personale døgnet rundt. Fine rene værelser og en god morgenmadsbuffet.
Rejseperiode | Maj 2012 |
Antal rejsende | 2 voksne |
Navn | Anders, Vejle |
Hvis en bedømmelse ikke er skrevet af en dansk gæst vil du kunne læse vores oversættelse som er frit oversat. Du kan naturligvis også altid læse den originale anmeldelse.
Foruden anmeldelser fra In-Italias gæster kan du på mange af vores ferieboliger også finde vurderinger fra TripAdvisor, ligesom mange vælger at anmelde In-Italia på Trustpilot. Husk at du også kan få inspiration til din ferie i Italien på bloggen.
Hej Birgitte og Bent. Tak for jeres tilbagemelding. Jeg er ked af at høre, at I ikke har fået det værelse, som I havde bestilt. Der var dog ikke tale om en altan, men en fransk altan. Havde I taget fat i os undervejs, kunne vi lettere have reageret prompte. Jeg har nu været i kontakt med hotellet, som undskylder. Jeg sender jer en privat mail ang. refusion. Mvh Allan, In-Italia